'sin tiempo golf' - Reisverslag uit Cullera, Spanje van josine sjef - WaarBenJij.nu 'sin tiempo golf' - Reisverslag uit Cullera, Spanje van josine sjef - WaarBenJij.nu

'sin tiempo golf'

Door: sjef

Blijf op de hoogte en volg josine

09 Mei 2015 | Spanje, Cullera

Cullera, el nueve del mayo anno domini 2015,

Es el compleanos de BERT, alias Hoss, die vandaag zijn zoveelste lente viert!!
Niet thuus merre in Kasterlee, een dagje gegolfd en nu zit ie daar met zijn lief aan het diner met glaasje witte wijn in de hand ! Bert ook vanuut Spanje, ik weet het, het is een Cullera-eind van je vandaan, FELICITATIONES!! Wij hadden dus ook niet op dat verjaardagsfeestje in Uden kunnen zijn, dat je weer niet geeft!! Geniet d'r van en we zien elkaar binnenkort vast wel weer een keer… mijn verjaardag (66), ook niet thuus gevierd, en die van Josine (65) idem dito...dat moet worden ingehaald… jullie horen nog wel wanneer dat feest gaat beginnen… Misschien wel tegen die tijd dat Josine haar eerste AOW ontvangt…
Vandaag een rustig dagje, de siësta op het balkon doorgebracht en toen de ergste hitte weg was nog enkele kilometros over het strand gewandeld. Het was echt kite weer… schitterend om te zien… daar wel met verbazing naar staan te kijken, die bereiken wel een hoge snelheid en vooral met die wind die er vandaag was… beginnelingen kwamen de plank niet eens op, die vlogen van dat plankje, enkele meters verderop, achter die vlieger aan..
Vanavond nog ff naar Frits Benavent en dan naar bed, morgenvroeg de ochtendduik in de zee en dan pakken we in voor de laatste etappe richting Valencia waar we familie van Gaalen in de bedding van de jaren geleden drooggelegde Turia zullen ontmoeten… maar daarover morgen meer…

a manana,

El Jefe.

ps. Pim die gruuss enne tot de woosjeuverdragt in M.

• 09 Mei 2015 - 21:36

Familie Van Gaalen :

Ook 40km noordelijk is het heerlijk weer.. maar hitte willen wij het niet noemen :-) Niekje wacht al met smart op jullie want die zit er na 1 vakantiedag al aardig doorheen.. hopelijk slaapt hij goed vannacht. Vandaag de turia helemaal afgefietst en het ligt er allemaal mooi bij. Gewoon lekker doorfietsten totdat je rechts El Corte Ingles ziet.. dan meteen links omhoog en linksaf en dan hoor je Cas en Niek al Aaaaaaapooooo... Ooooooooomi roepen vanaf de 9e verdieping :-) Tot morgen!!

• 09 Mei 2015 - 23:31

Nelleke Renders:

Mulo's gracias pour notre felicitations! Hopelijk bijna goed! Beter als de bok die ik geschoten heb op de zwemmen app. Ben wel jaloers op dien duik in zee! Maar ws als jullie met Pinksteren terug zijn kunnen wij ook eindelijk! Veel plezier in Valencia!
    Hoss en Neelio

• 10 Mei 2015 - 00:22

Sandra:

Het einde in zicht. wat een prachtfoto's..

net thuis van late dienst Sjef..denk met regelmaat aan je...en je job...
    Fijn de kleine mannetjes te zien en natuurlijk ook Ranjani met manlief!
    geniet van jullie ochtend duik morgen vroeg in de blote kont...heeeeeeerlijk! En dan trappen maar weer,
    lieve groetjes Sandra en Salamanders xxx

josine

hallo, hier zijn we weer... weer even eruit... dachten we eind vorig jaar nog even te genieten van de nazomerzon in de caminoportugues wat wel enigszins in het water viel...(foto).. nu bereiden we ons voor op de voorjaarszon in de caminodelevante maar dan andersom... op zijn Limburgs ommesjang... op zijn Spaans viceversa... dus niet van Valencia naar Santiago de Compostela (SdC) maar van SdC naar Valencia.. Vertrek per vliegtuig woensdag 22-04 's morgens, 7.55 uur naar Madrid, 's middags van Madrid naar SdC.. waar we dan a las 17.05 arriveren.. Onze tandem is al via Soetens naar de kelder van Hotel Mexico gebracht en staat daar al te popelen. Donderdag 23-04 vertrekken we vanut SdC en hopen in enkele weken in Valencia aan te komen waar het ontvangstcommitee dan al klaar staat. Ranjani, Jeroen en hun 2 kinderen Cas en Niek arriveren daar 8 mei en vliegen dan tegelijk met ons 15-05 terug... 14-5 vieren we dan daar Josine's 65-ste verjaardag waarvoor we jullie allemaal bij deze uitnodigen!!