Juventus-Real Madrid 2-1 - Reisverslag uit Cofrentes, Spanje van josine sjef - WaarBenJij.nu Juventus-Real Madrid 2-1 - Reisverslag uit Cofrentes, Spanje van josine sjef - WaarBenJij.nu

Juventus-Real Madrid 2-1

Door: sjef

Blijf op de hoogte en volg josine

05 Mei 2015 | Spanje, Cofrentes

Alcala del Júcar, 05-05-'15, na Juventus-Real Madrid 2-1…

Vanmiddag nog ff door het dorp gelopen, nou ja gelopen, 't is bijna niet te doen, die huisjes staan echt tegen die wand aan geplakt, met hele nauwe steegjes ertussen waar ze lopend al de nodige problemen mee hebt, laat staan fietsend… die lieten we dus ook maar bij een barretje staan… Een echte klim partij, het kasteel niet binnen ons bereik…. dus maar weer terug naar dat barretje en even bijgetankt.. en nog enkele foto's voor het nageslacht gemaakt.. Daarna terug naar ons Hostal d'Ernes, waar Ernest zelf voor ons een echt sober maaltje maakte, terwijl hij naar Juventus-Real Madrid keek… de wijn op rekening van die thuis feestvierende feestneuzen maakte veel goed… Nu naar bed en morgen wat later op… een korte etappe, we sullen weer zien..

El Jefe.

• 06 Mei 2015 - 21:14

Yvon:

Gaaf!!Juist die smalle straatjes, steegjes, klimmen.... en hier is het wel 14 graden (grrrrrrrrrrr)

• 06 Mei 2015 - 22:36

Lieke:

Echt schitterende foto's! Mooie vakantie weer voor jullie.
    Geniet ze samen.
    Kus

josine

hallo, hier zijn we weer... weer even eruit... dachten we eind vorig jaar nog even te genieten van de nazomerzon in de caminoportugues wat wel enigszins in het water viel...(foto).. nu bereiden we ons voor op de voorjaarszon in de caminodelevante maar dan andersom... op zijn Limburgs ommesjang... op zijn Spaans viceversa... dus niet van Valencia naar Santiago de Compostela (SdC) maar van SdC naar Valencia.. Vertrek per vliegtuig woensdag 22-04 's morgens, 7.55 uur naar Madrid, 's middags van Madrid naar SdC.. waar we dan a las 17.05 arriveren.. Onze tandem is al via Soetens naar de kelder van Hotel Mexico gebracht en staat daar al te popelen. Donderdag 23-04 vertrekken we vanut SdC en hopen in enkele weken in Valencia aan te komen waar het ontvangstcommitee dan al klaar staat. Ranjani, Jeroen en hun 2 kinderen Cas en Niek arriveren daar 8 mei en vliegen dan tegelijk met ons 15-05 terug... 14-5 vieren we dan daar Josine's 65-ste verjaardag waarvoor we jullie allemaal bij deze uitnodigen!!

Actief sinds 12 April 2015
Totaal aantal bezoekers 19228