de eerste asperges... - Reisverslag uit Langenboom, Nederland van josine sjef - WaarBenJij.nu de eerste asperges... - Reisverslag uit Langenboom, Nederland van josine sjef - WaarBenJij.nu

de eerste asperges...

Blijf op de hoogte en volg josine

18 April 2015 | Nederland, Langenboom

ola,

voor de volgers: http://www.vieiragrino.com klik op ‘camino de levante’ (links boven) en dan op het laatste kopje ‘camino interactivo’ en je ziet ons lopen!! als je dan op ‘saltar intro’ klikt en vervolgens op ‘recorrido’ zie je het hele traject wat we gaan proberen af te leggen, kunt er ook op inzoomen, misschien dat je ons via google-maps- street- views ergens kunt zien fietsen… er staat ergens geschreven dat het zo’n 1200 km. zijn maar dan moet je overal de juiste weg nemen en wij rijden nog wel eens verkeerd…
We zijn bezig met afscheid nemen; Sterre (die tegenwoordig onder de naam Estrella schrijft), Liam en Adam zijn het weekend hier… Gisteravond voor het eerst ASPERGES vers van het land gegeten… de eerste 3 kgr. van van Lith waren zo op, belooft weer heel lekker te worden dit jaar… Lorenz: Gestern zum ersten Mahl SPARGEL !!! die ersten 3 Kilo frisch vom Lande heeerrrrrlllllliiiiiiiccccchhhhh!!
Net kwamen Herman en Elly kwamen nog even langs, waren bij de keukenboer in Volkel op bezoek geweest om te kijken of die nog op schema lag… Hij liet me zien dat hijzelf wél nog op schema ligt bij de verbouwing van Elly’s keuken.. als alles goed gaat kun je daar met Hemelvaartsdag 14-05, Josine’s verjaardag, de benen onder de nieuwe keukentafel schuiven.. en kan Elly achter haar nieuwe kook schiereiland haar kunsten vertonen… Wij zullen niet bij de opening aanwezig kunnen zijn, hij zal iemand anders moeten zien te vinden die dat lintje doorknipt.. Ook hen even in de mailinglist gezet….
Ik zie al dat er meegelezen wordt en er zijn al wat reacties verschenen, begint goed..
Veur mien breurke nog ff get ekstra informatie: veer vleegen woonsdig murgen 7.55 van A’dam noa Madrid mit Iberia Flight 3721, komme doa oppe Madrid Barajas Airport om 10.40 aan, es de piloot neet mot pisse, en vertrekke danne a las 15.45 desde Madrid Barajas Airport a Santiago de Compostel Airport mit Iberia Flight 3878, woo veer a las 17.00 hoape aan te komme.. 23 april ‘smurgus stappe veer dan oppe tandem, eeste etappe steit geplend tot Ourense..

• 18 April 2015 - 20:50

Padre Gerardo:

Beste Goede Lieve Vrienden,
    Wat wens ik jullie weer een geweldig goeie vakantie toe.
    Ik heb vanmiddag twee uur lang 96 Roozenhuudjes gebeden met de knieën in de klompen.
    Dus reken dat dit een gezegende tocht gaat worden.
    Ik mis jullie nu al maar zal jullie toch jeden Tag trachten zu folgen.
    Waarvan akte.
    Jammer genoeg is de Volvo Witte Fietsers Verf niet op tijd te verkrijgen hier in Uden.
    Anders had ik jullie deze keer in plaats van te zegenen wit gespoten.

Goeie en veilige reis.
    Ik zal jullie missen!

Padre XXX. !!

• 20 April 2015 - 23:58

Pierre:

Goede reis oag van os.ps vergaet die spang met Antonius neet !

• 22 April 2015 - 08:57

Mariëtte:

Hallo jullie tweetjes,

een heel mooie en goede reis, dat alles goed mag gaan!!!
    Heel leuk om jullie te volgen , is ook een beetje vakantie dan
    Groetjes Mariëtte en Jan

josine

hallo, hier zijn we weer... weer even eruit... dachten we eind vorig jaar nog even te genieten van de nazomerzon in de caminoportugues wat wel enigszins in het water viel...(foto).. nu bereiden we ons voor op de voorjaarszon in de caminodelevante maar dan andersom... op zijn Limburgs ommesjang... op zijn Spaans viceversa... dus niet van Valencia naar Santiago de Compostela (SdC) maar van SdC naar Valencia.. Vertrek per vliegtuig woensdag 22-04 's morgens, 7.55 uur naar Madrid, 's middags van Madrid naar SdC.. waar we dan a las 17.05 arriveren.. Onze tandem is al via Soetens naar de kelder van Hotel Mexico gebracht en staat daar al te popelen. Donderdag 23-04 vertrekken we vanut SdC en hopen in enkele weken in Valencia aan te komen waar het ontvangstcommitee dan al klaar staat. Ranjani, Jeroen en hun 2 kinderen Cas en Niek arriveren daar 8 mei en vliegen dan tegelijk met ons 15-05 terug... 14-5 vieren we dan daar Josine's 65-ste verjaardag waarvoor we jullie allemaal bij deze uitnodigen!!

Actief sinds 12 April 2015
Totaal aantal bezoekers 19207